dimecres, 22 de juny del 2016

TOCA DIR ADEU!!!

Estimades famílies:

Entre normes, rialles, activitats, aprenentatges, baralles, jocs... ha arribat el fi de curs  Un curs que, com sempre, ha tingut els seus més i els seus mancos. Un curs que hem intentat dur a bon port de la millor manera possible i sempre pensant i treballant en favor dels infants.

Uns infants que amb el seu somriure, la seva curiositat, les seves preguntes... fan que dia a dia em replantegi la pràctica docent i m'ajuden a créixer humanament i com a professional.  Per tot el que els estic eternament agraïda. 

D'altra banda vull aprofitar aquestes línies per donar-vos les gràcies per tot: el tracte que m'heu dispensat, la vostre col·laboració, confiança,  implicació, cordialitat i complicitat han estat una inestimable ajuda en la meva labor diària.  I sobretot,  gràcies mil per haver permés que compartís aquest temps amb els vostres fills.  

Ni l'alegria de tornar a la meva estimada Mallorca me lleven la "peneta" del  proper curs no poder acompanyar els "nostres" veterinaris fins a la graduació.  

Estic segura que el camí serà ple de grans moments i alegries. Jo,  des de casa,  estaré de cor amb tots vosaltres.  

Moltes gràcies per tot, molta sort i bon estiu!!!

Joana.


No ens oblidam d'en Manu, en Derek i en Marcos que avui no han pogut venir.

Besades!!!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada